ליצמן: "אם הייתי גנץ, הייתי מפטר את יועצו"

בנצי לייזרוביץ No Comments on ליצמן: "אם הייתי גנץ, הייתי מפטר את יועצו"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס בנאום שנשא לטענותיו של בני גנץ כנגד מערכת הבריאות ואמר: "בא נראה בהסכם הקואליציוני שלך האם אתה מכניס סעיפים של בריאות. תוספת מיטות, הגדלת תקציב סל התרופות, תגיד בלי זה אין הסכם קואליציוני – אני מתכוון לעשות כך"

ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) מגיב לנאום יו"ר חוסן לישראל בני גנץ אתמול. "אמש הוקמה מפלגה חדשה. בני גנץ הוא הכוכב שם. הוא נתן "הודעה דרמטית" על מערכת הבריאות. אמר שמתחייב להקים עוד 2 בתי חולים בארץ. אחד בדרום ואחד בצפון".

ליצמן אמר: "אם הייתי גנץ הייתי מפטר את היועץ שלו. לך תגיד לגנץ שמשרד הבריאות כבר בשיא תכנון הבניה של בית חולים חדש בדרום בבאר שבע, שאנו כבר בהליכי רישוי של הותמ"ל. וגם בקרית אתא בצפון. מה הוא מחדש לנו? אז שיגיד ליצמן בונה בתי חולים חדשים ואני אתמוך בו. אשמח מאד שיתמוך".

"אני אומר לגנץ בוא נראה בהסכם הקואליציוני שלך האם אתה מכניס סעיפים של בריאות. תוספת מיטות, הגדלת תקציב סל התרופות, תגיד בלי זה אין הסכם קואליציוני, שזה אני מתכוון לעשות. או שזה רק דיבורים. הרי הוא אומר ביטחון לא עושים בדיבורים אלא במעשים. אני אומר בריאות לא עושים בדיבורים אלא במעשים", אמר ליצמן.



0 תגובות